mungkinkan terputus di tengah jalan...mungkinkan terlerai tanpa ikatan...usah ragu dengan takdir...

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 16, 2012

rindu kelantan!

hujan emas di negeri orang,
hujan batu di negeri sendiri,
lebih baik di negeri sendiri...

haha...tetibe pulak...it's true even i'm not a kelantanese...tp sy pernah m'besar di bumi ini...lebih dari 10 tahun...so, da macam negeri sendiri la...
even kelantan takde cinema, takde banyak entertainment macam kat sini, kuantan or JB...
namun sehebat mane pun bangunan, facilities & entertainment yg dimiliki...
kelantan tetap di hati sy...
banyak benda yg menarik, makanan yg best2, barang2 murah especially tudung, blouse... & orang2 dia pun b'budi bahasa...
yg paling penting, x takut pun nk keluar sebab memang boleh dikatakan aman damai...
rindu nak p kb mall, PCB,WCY...
rindu sgt kenangan kat sane dgn kawan2 kat umk selama 3 tahun ni...
huhu...tolong la cepat habis practical... ='(

...rindu sangat dgn insan2 di bawah ni...
...makan same2..jalan2...huhu...RINDU!!!...

..mira, tqah, ama, cha...

...x lupe jugak amy!...hehe...

...kitorg mmg hantu b'jalan...even ade lecture pd sbelah malam nye pun sempat lg petang tu p PCB...
...jumpe lg di sem 7...take care..

No comments:

Post a Comment