mungkinkan terputus di tengah jalan...mungkinkan terlerai tanpa ikatan...usah ragu dengan takdir...

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 12, 2012

...intern so far : ending part...

...Bismillahirrahmanirrahim...

Week 16, final week

...we had our last karaoke & dinner together...
Special thanks to :
Dr. Ann & Mr. Iswadi, Dr. Shafarin, Dr. Zawida, Pak Ali, Wan & Duan
for that nyte

Tak dilupakan...
...jutaan terima kasih tak terhingga buat semua staff di Bacterial Vaccine unit...
Dr. Shukri, En. Azrul, En. Sukor, En. Megat, Mak Ani, Kak za, Kak Ayu, Mas & Azam
 ...hehe...ni snap gambar kpd gambar...
gara2 tak sempat nak kumpul semua orang tuk b'gambar
p/s : kak ayu takde lam ni...huhu...


Yang telah banyak beri tunjuk ajar & nasihat kat saye 
*semua adik beradik & anak beranak BV*,
Yang selalu belanja saye & kawan2 makan & jalan2,
Yang train saye tuk banyak cakap & bagi teka teki *En. Megat*,
Yang selalu ajar & perang mulut ngan saye *En. Sukor*,
Yang selalu b’celoteh & melayan saye *Mak Ani & Kak Za*
Yang bagi saye duduk kat meja beliau *Kak Ayu*
&
...b’macam2 lagi ‘yang’ yang tak t’senarai kat sini...terima kasih sangat2...
...Terima kasih jugak untuk special farewell party saye...


 ...en. sukor & en.megat...

 ...mak ani... =)

 ...dr. shukri... =)

 ...still tak complete...kak za da cuti...kak ayu pun tak habis lagi cuti...




 ...kompleks biologik...tempat di mana letaknya BV unit...rindu...

...semusim bersama, seabad terasa...

~Sorry & thanks for everything~ 

No comments:

Post a Comment