mungkinkan terputus di tengah jalan...mungkinkan terlerai tanpa ikatan...usah ragu dengan takdir...

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 5, 2017

hapuskan pesonanya dari pelupuk mataku & jauhkan dia dari relung hatiku..

Allah,
lately ni i've been thinking of him..i dont know why..

im waiting for his wish on my birthday, sept 3..
but i get nothing..
dia memang dah buang kau jauh2!

btw,
i sent him a 'HB' on his birthday yesterday..
but i think he wasnt read my ws..
but it's ok..
dia dah ada org lain yg boleh wish panjang2,
leh kejutkan dia hari2..bagi moral support kat dia hari2..
memang dia dah x hairan kat kau dah pun..
kan dia pernah hina, buat apa dia nak fikir pasal kau..haha..

kalau aku boleh mintak satu benda kat Allah,
aku memang nak hilangkan ingatan aku ni pasal kau..biar lenyap terus..i wish..and i really2 wish..biar jumpa suatu hari nanti pun aku dah lupa terus siapa kau..

Aku pun nak bahagia..sebahagia manusia2 yg dah buat aku derita..
Aku pun nak buang manusia, macam manusia buang aku..
Aku pun nak jadi sekejam2 manusia, macam manusia yg dah hina2 aku..


No comments:

Post a Comment